KÖPSIGNALER
Många tycker att det där med att hitta Köpsignaler är lite klurigt.
Jag måste bara få berätta om en jag fick häromdagen, så tydlig att det varit snudd på tjänstefel om jag missat den.

Jag har en trevlig gäst på ansiktsbehandling, och redan när jag precis stoppat om henne och frågat vad hon använder för produkter hemma så kommer den.
- Jag älskar crèmer,, jag är en riktig cremenörd.
Så tydliga Köpsignaler får man ju inte alltid, men för att kunna läsa av gästen/kunden och deras Köpsignaler måste man helt enkelt lyssna till vad gästen säger, vad gästen har för önskemål och förväntningar. Vi måste våga fråga gästen, hjälpa gästen, guida gästen.

Igen och igen och igen, måste vi intressera oss för de människor vi träffar på våra anläggningar och salonger.
Dessutom med ärligt uppsåt och från hjärtat.
Vilket fantastiskt jobb vi har.
Lär dig lyssna, var nyfiken och ödmjukt intresserad.

Tyck om att hitta den bästa lösningen för dina gäster/kunder..
Gör det genom att vara lyhörd, omtänksam och gör det varje gång, varje dag.
Lyssna, lyssna, lyssna, så hittar du dom, köpsignalerna!
Lycka till!
Kramis
Kicki
